Mapa Ranking

Grucha125

Grucha125
Punkty:71.876
Ranking:528
Pokonani przeciwnicy: 1.028.063 (659.)
Plemię: JAB


Wioski (7) Współrzędne P.
Wioska barbarzyńska
191|426 10.537
Wioska barbarzyńska
189|422 9.786
Wioska barbarzyńska
186|423 10.270
Wioska barbarzyńska
187|423 10.310
Wioska barbarzyńska
189|423 9.549
Wioska barbarzyńska
163|407 11.054
Wioska Grucha125
188|425 10.370
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Rabuś (Brąz - Poziom 2)

Zrabuj łącznie 10.000 surowców.


Grabieżca (Drewno - Poziom 1)

Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 30 kontynentu!


Kompania braci (Drewno - Poziom 1)

Posiadaj 2 rycerzy.


Krezus (Drewno - Poziom 1)

Wybij 50 złotych monet.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Poza czasem (Drewno - Poziom 1)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 16)

Graj w Plemiona przez 16 lat.


20 dni i 20 lat (Złoto - Poziom 4)

Otwórz 20 drzwi w Kalendarzu Prezentowym.


Więcej i lepiej (Srebro - Poziom 3)

Ulepsz twierdzę swojego plemienia do poziomu 7.


Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!

Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.


Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)

Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)

Odkryj 2 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)

Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)

Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Arkadia

Świat 114

Świat 149

Świat 157

Świat 165

Świat 167

Świat 173

Świat 181

Świat 193

Arkadia 8

Świat 160

Świat 163

Świat 175

Świat 177

Świat 201