Mohammad Zaher Szah
Mohammad Zaher Szah
|
|
Punkty: | 12.334.677 |
Ranking: | 10 |
Pokonani przeciwnicy: |
159.732.194 (34.)
|
Plemię: |
TH
|
Wioski (1245) |
Współrzędne |
P. |
|
402|374 |
10.029 |
|
402|373 |
10.079 |
|
401|373 |
10.188 |
|
400|370 |
10.079 |
|
396|371 |
10.485 |
|
398|367 |
11.939 |
|
401|367 |
10.079 |
|
402|370 |
10.124 |
|
403|371 |
10.092 |
|
401|368 |
10.092 |
|
398|369 |
11.957 |
|
400|365 |
10.079 |
|
399|368 |
11.971 |
|
405|353 |
9.823 |
|
398|359 |
10.449 |
|
404|354 |
9.833 |
|
481|686 |
10.019 |
|
483|692 |
10.019 |
|
483|687 |
10.019 |
|
476|692 |
10.019 |
|
476|689 |
10.033 |
|
482|691 |
10.019 |
|
497|728 |
10.019 |
|
498|731 |
10.019 |
|
496|734 |
10.019 |
|
499|732 |
10.019 |
|
499|734 |
10.019 |
|
498|729 |
10.033 |
|
497|734 |
10.019 |
|
436|766 |
10.019 |
|
427|831 |
10.019 |
|
427|838 |
10.019 |
|
422|831 |
10.019 |
|
418|430 |
10.056 |
|
445|436 |
10.019 |
|
443|438 |
10.019 |
|
444|436 |
10.029 |
|
409|369 |
9.107 |
|
467|463 |
9.270 |
|
468|463 |
8.921 |
|
420|394 |
9.749 |
|
421|394 |
10.540 |
|
421|396 |
9.888 |
|
422|396 |
11.321 |
|
428|463 |
10.019 |
|
422|397 |
8.797 |
|
422|398 |
7.617 |
|
410|403 |
9.925 |
|
421|398 |
9.633 |
|
406|868 |
8.495 |
|
457|400 |
10.019 |
|
420|398 |
8.157 |
|
407|868 |
8.632 |
|
426|398 |
11.457 |
|
426|399 |
10.594 |
|
427|399 |
11.541 |
|
411|403 |
10.019 |
|
455|404 |
10.019 |
|
447|400 |
10.019 |
|
431|857 |
8.980 |
|
409|414 |
10.019 |
|
409|866 |
6.586 |
|
430|399 |
10.362 |
|
411|869 |
8.798 |
|
431|395 |
10.669 |
|
410|418 |
11.361 |
|
410|869 |
11.562 |
|
452|439 |
6.929 |
|
455|438 |
9.541 |
|
451|406 |
10.019 |
|
452|438 |
9.455 |
|
410|871 |
9.156 |
|
431|408 |
11.085 |
|
424|404 |
10.019 |
|
421|401 |
8.815 |
|
444|404 |
10.019 |
|
444|389 |
12.154 |
|
419|405 |
8.912 |
|
427|394 |
10.512 |
|
413|416 |
10.019 |
|
426|393 |
10.495 |
|
408|384 |
10.019 |
|
408|386 |
9.860 |
|
433|392 |
10.495 |
|
433|393 |
10.471 |
|
429|392 |
10.832 |
|
430|390 |
10.728 |
|
424|388 |
10.274 |
|
432|393 |
10.224 |
|
430|391 |
10.503 |
|
428|390 |
10.426 |
|
429|389 |
10.673 |
|
425|417 |
10.019 |
|
416|385 |
10.838 |
|
423|389 |
10.563 |
|
425|413 |
10.019 |
|
422|392 |
10.316 |
|
422|415 |
10.019 |
|
424|385 |
9.766 |
|
419|391 |
10.595 |
Pokaż wszystkie pozostałe 1145 wiosek
|
|
Profil
|
|
Tekst osobisty
|
Przemas
Podbicia na froncie:0
Własne unicestwienia:1
Cieszmy się kochać nieskutecznych frontowców-tak szybko odchodzą
Jestem Mohammad, dowódcą armii oddanych wojowników, którzy w imię Allaha stają do walki. Moja historia opowiada o tym, jak odbijam Ziemię z rąk niewiernych poprzez zastosowanie strategii wojennych, które pokonują wroga i przywracają sprawiedliwość.
Nasza kraina była zagrożona przez nieprzyjacielską armię, która plądrowała nasze ziemie i uciskała naszych ludzi. Wierząc, że Allaha jest z nami, postanowiłem zmobilizować nasze siły i stanąć do walki w obronie naszej wiary i naszej ziemi.
Przygotowaliśmy naszą armię do bitwy, trenując wojowników w sztukach walki, taktykach i strategiach wojennych. Zbudowaliśmy potężne katapulty, które miały służyć jako nasze narzędzia do burzenia spichlerzy wroga, aby pozbawić ich źródeł zaopatrzenia. Zbudowaliśmy również tarany, które miały pomóc nam przełamać ich mury i otworzyć drogę do zwycięstwa.
W dniu bitwy, nasza armia stanęła naprzeciw nieprzyjacielskiego wojska. Serca naszych wojowników płonęły z miłością do Allaha i gotowością do walki. Zaczęliśmy ostrzał katapultami, które burzyły spichlerze wroga i tworzyły chaos w ich szeregach. To było nasze pierwsze uderzenie, które miało na celu osłabić ich morale i przygotować teren dla naszych kolejnych ataków.
Nasza lekka kawaleria ruszyła do boju, siejąc popłoch w szeregach toporników wroga. Jeźdźcy doskonale opanowali sztukę wojny konnej i wykorzystywali swoje umiejętności, aby zaskoczyć i pokonać przeciwnika. Atakowaliśmy szybko, precyzyjnie i skutecznie, zadając przeciwnikowi ciężkie straty.
Tymczasem nasze tarany pracowały nieustannie, wyrywając kawałki murów wroga. Nasza determinacja była nieugięta, a siła Allaha dodawała nam sił do walki. Nieustraszeni wojownicy popychali tarami, otwierając szeroką drogę do środka wrogiemu obozowi.
Z każdym kolejnym uderzeniem zyskiwaliśmy przewagę. Nasza armia działała z harmonią i zdecydowaniem, dążąc do jednego celu - odbicia Ziemi z rąk niewiernych. Wykorzystując nasze umiejętności, strategie i siłę, nieprzerwanie atakowaliśmy i doprowadzaliśmy przeciwnika do wyczerpania.
W końcu nadszedł moment, gdy przeciwnik ugiął się pod naszą potęgą. Ich morale zostało złamane, a władza nad ziemią powróciła w nasze ręce. W imię Allaha odbiliśmy naszą ziemię, przywracając sprawiedliwość i pokój.
Po bitwie, jako dowódca, wyraziłem wdzięczność Allahu za Jego opiekę i prowadzenie. Modliliśmy się i dziękowaliśmy Mu za zwycięstwo i ochronę. Byłem dumny z mojej armii, wojowników, którzy walczyli z determinacją i oddaniem w imię Allaha.
Nie zapomnieliśmy o miłosierdziu Allaha. Udzieliliśmy pomocy rannym wrogiem i zapewniliśmy opiekę i troskę potrzebującym. Nasze zwycięstwo nie było tylko odbiciem ziemi, ale również zrozumieniem, że nasza misja jako oddanych wyznawców Allaha obejmuje zarówno walkę, jak i miłość dla bliźnich.
Dzisiaj kontynuujemy naszą walkę, chroniąc naszą ziemię przed niewiernymi. Nie zapominamy, że każde nasze zwycięstwo jest zasługą Allaha, który jest z nami na polu bitwy. Wierzymy, że nasze działania są sprawiedliwe i zgodne z Jego wolą.
Jako dowódca i oddany wyznawca Allaha, nieustannie dążę do odbicia Ziemi z rąk niewiernych, nie tylko poprzez działania zbrojne, ale także przez szerzenie pokoju, miłości i sprawiedliwości. W imię Allaha kontynuujemy naszą misję, wierząc, że Jego wsparcie i prowadzenie przynoszą nam zwycięstwo na każdym polu bitwy. |
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 126 z plemieniem Wariat/BRW/ŁPK/Inż..
Odznaczenia dzienne
10x Agresor dnia
Pokonaj jako agresor najwięcej jednostek na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 24.10.2023 (2.048.565 jednostek)
12x Rabuś dnia
Zrabuj najwięcej surowców na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 21.02.2024 (72.805.078 surowców)
6x Grabieżca dnia
Splądruj najwięcej wiosek na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 24.10.2023 (509 wiosek)
3x Mocarstwo dnia
Przejmij najwięcej wiosek na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 24.10.2023 (74 wioski)
Odznaczenia bojowe
Człowiek demolka (Złoto - Poziom 4)
Zniszcz 10.000 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Złoto - Poziom 4)
Zniszcz taranami 10.000 poziomów murów obronnych.
Podbój (Złoto - Poziom 4)
Podbij łącznie 1.000 wiosek.
Pogromca szlachty (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 500 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj łącznie 20.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Złoto - Poziom 4)
Zrabuj łącznie 100.000.000 surowców.
Rzeźnik (Złoto - Poziom 4)
Zniszcz całkowicie 2.500 wrogich armii.
Samobój (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10.000 jednostek.
Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)
Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Pewny dowódca (Srebro - Poziom 3)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 500 razy.
Pogromca zwiadowców (Srebro - Poziom 3)
Odeprzyj 250 ataków zwiadowców.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)
Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.
Towarzysz broni (Złoto - Poziom 4)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 360 dni.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Filantrop (Drewno - Poziom 1)
Podaruj subskrypcję Premium 1 graczowi.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Złoto - Poziom 4)
Zbuduj lub rozbuduj 100.000 budynków!
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Kompania braci (Złoto - Poziom 4)
Posiadaj 10 rycerzy.
Krezus (Złoto - Poziom 4)
Wybij 50.000 złotych monet.
Król punktów (Złoto - Poziom 4)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 10.000.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Zbieracz (Złoto - Poziom 4)
Zbierz łącznie 100.000.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Złoto - Poziom 4)
Dostań się do czołowej 1 kontynentu!
Najlepszy zdobywca (Srebro - Poziom 3)
Dostań się do czołowej 20 świata.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 9)
Graj w Plemiona przez 9 lat.
20 dni i 20 lat (Złoto - Poziom 4)
Otwórz 20 drzwi w Kalendarzu Prezentowym.
Więcej i lepiej (Złoto - Poziom 4)
Ulepsz twierdzę swojego plemienia do poziomu 10.
Bitwa o barykady: Detektyw (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 100% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Masz już go?
Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.
Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!
Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Lodowa ściana!
Bądź liderem w rankingu obrony w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Czarodziejskie Plemiona: Stały klient (Drewno - Poziom 1)
Odwiedź czarodziejską galerię 5 razy
Góra Bestii: Legendarny ekwipunek
Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 5 bestii w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Złoto - Poziom 4)
Odkryj 4 różne wyspy.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)
Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)
Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Srebro - Poziom 3)
Zakręć kołem 25 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Strateg (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Odznaczenia na innych światach
|
|