Mapa Ranking

XMM Rudy 102

XMM Rudy 102
Punkty:254.599
Ranking:457
Pokonani przeciwnicy: 115.809.739 (53.)
Plemię: WJ


Wioski (26) Współrzędne P.
.wyspa081
595|311 10.600
004 Osada Idzie Lato
591|311 9.769
005 Wioska Idzie Śnieg
594|311 9.794
006 Wioska Idzie Deszcz
592|309 9.520
008 Wioska Idzie Grad
591|312 8.976
009 Wioska Idzie Sztorm
594|309 9.670
013 Wioska Idzie Tornado
591|308 9.775
014 Wioska Idzie Orkan
591|307 9.424
015 Wioska Idzie Szkwał
591|306 9.825
016 Wioska Idzie Cyklon
592|308 9.757
022 XMM Wioska Idzie Grzmot
592|301 9.737
023 Wioska Idzie Gradobicie
593|301 9.723
024 Wioska Idzie Gołoledź
595|300 10.160
025 Wioska Idzie Plucha
596|299 10.136
026 Wioska Idzie Szaruga
589|302 9.801
044 Wioska Idzie Przedwiośnie
594|301 9.775
045 Wioska Idzie Wichura
594|313 10.028
052 Wioska Idzie Oblodzenie
592|302 9.995
053 Wioska Idzie Zachmurzenie
595|299 9.761
054 Wioska Idzie Krupa śnieżna
595|298 9.801
108 Wioska Idzie Zmrok
593|306 9.608
110 Wioska Idzie TrąbaPowietrzna
594|314 9.366
355 Wioska Idzie Nowe
594|304 10.947
PPP Wioska barbarzyńska
589|311 9.102
VVV Wioska barbarzyńska
590|311 9.802
XXX Wioska barbarzyńska
590|312 9.747
Profil
Obraz
Tekst osobisty
No to i ja będę opuszczał tą Arkę.

Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 122 z plemieniem WARIAT + FAKE / NOMAD + SMS.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 120 z plemieniem PHANTOM.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 136 z plemieniem koalicja FAKE-WARIAT-WO.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Arkadia 6 z plemieniem Architekci Końca Arkadii.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Arkadia 7 z plemieniem SKANER + SHED + SEMPER + PZ.

 
Odznaczenia dzienne
1x Obrońca dnia

Pokonaj jako obrońca najwięcej jednostek na tym świecie.

Najlepszy wynik: dnia 15.05.2024 (685.392 jednostek)


1x Pomocnik dnia

Pokonaj jako wspierający najwięcej jednostek na tym świecie.

Najlepszy wynik: dnia 04.08.2023 (276.424 jednostek)


 
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)

Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.


Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.


Pogromca szlachty (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 500 szlachciców w bitwie.


Pogromca zwiadowców (Złoto - Poziom 4)

Odeprzyj 500 ataków zwiadowców.


Przywódca (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj łącznie 20.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Złoto - Poziom 4)

Zrabuj łącznie 100.000.000 surowców.


Rzeźnik (Złoto - Poziom 4)

Zniszcz całkowicie 2.500 wrogich armii.


Samobój (Złoto - Poziom 4)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10.000 jednostek.


Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)

Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.


Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)

Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.


Człowiek demolka (Srebro - Poziom 3)

Zniszcz 2.500 poziomów budynków za pomocą katapult.


Hetman (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj 100 innych graczy.


Niszczyciel murów (Srebro - Poziom 3)

Zniszcz taranami 2.500 poziomów murów obronnych.


Podbój (Brąz - Poziom 2)

Podbij łącznie 50 wiosek.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)

Zawrzyj 15 przyjaźni.


Filantrop (Drewno - Poziom 1)

Podaruj subskrypcję Premium 1 graczowi.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Kompania braci (Złoto - Poziom 4)

Posiadaj 10 rycerzy.


Krezus (Złoto - Poziom 4)

Wybij 50.000 złotych monet.


Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)

Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!


Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.


Zbieracz (Złoto - Poziom 4)

Zbierz łącznie 100.000.000 surowców.


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Poza czasem (Srebro - Poziom 3)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 2.000 razy!


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 30 kontynentu!


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 6)

Graj w Plemiona przez 6 lat.


20 dni i 20 lat (Złoto - Poziom 4)

Otwórz 20 drzwi w Kalendarzu Prezentowym.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Bitwa o barykady: Masz już go?

Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.


Bitwa o barykady: Detektyw (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 75% przeszkód.


Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!

Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.


Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)

Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Góra Bestii: Legendarny ekwipunek

Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 5 bestii w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)

Odkryj 2 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)

Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)

Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)

Wytwórz 40 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Brąz - Poziom 2)

Znajdź 20 unikalnych przepisów.


Strateg (Srebro - Poziom 3)

Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.


Mistrz kart (Brąz - Poziom 2)

Przyznawane za wygranie 40 rund.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 120

Świat 122

Świat 126

Świat 136

Świat 149

Świat 153

Świat 155

Świat 159

Świat 161

Świat 179

Świat 181

Świat 191

Arkadia 10

Arkadia 4

Arkadia 6

Arkadia 7

Arkadia 8

Świat 201