Batil26
Batil26
|
|
Punkty: | 4.089.416 |
Ranking: | 130 |
Pokonani przeciwnicy: |
49.976.671 (133.)
|
Plemię: |
KiK
|
Wioski (420) |
Współrzędne |
P. |
|
360|342 |
9.726 |
|
357|341 |
9.738 |
|
357|340 |
9.726 |
|
358|339 |
9.726 |
|
356|339 |
9.726 |
|
356|341 |
9.726 |
|
358|335 |
9.726 |
|
358|340 |
9.768 |
|
357|338 |
9.726 |
|
356|330 |
9.726 |
|
350|335 |
9.736 |
|
354|331 |
9.726 |
|
358|336 |
9.726 |
|
356|331 |
9.726 |
|
355|340 |
9.726 |
|
357|334 |
9.726 |
|
355|331 |
9.726 |
|
359|329 |
9.726 |
|
356|333 |
9.726 |
|
354|330 |
9.726 |
|
360|328 |
9.726 |
|
358|328 |
9.726 |
|
354|329 |
9.736 |
|
352|332 |
9.726 |
|
356|312 |
9.516 |
|
247|292 |
9.738 |
|
245|297 |
9.726 |
|
248|294 |
9.726 |
|
246|350 |
9.736 |
|
242|345 |
9.726 |
|
247|351 |
9.768 |
|
247|352 |
9.384 |
|
248|352 |
9.726 |
|
247|354 |
8.794 |
|
244|349 |
6.896 |
|
245|348 |
9.726 |
|
242|350 |
8.438 |
|
249|350 |
9.726 |
|
255|356 |
9.726 |
|
254|357 |
9.726 |
|
258|346 |
9.726 |
|
258|347 |
9.726 |
|
298|330 |
9.726 |
|
301|336 |
9.726 |
|
322|324 |
9.738 |
|
326|328 |
9.726 |
|
359|337 |
9.726 |
|
361|332 |
9.738 |
|
352|344 |
9.726 |
|
351|344 |
9.736 |
|
361|327 |
9.726 |
|
361|328 |
9.726 |
|
326|324 |
9.726 |
|
351|348 |
9.726 |
|
351|349 |
9.726 |
|
353|342 |
9.726 |
|
351|355 |
9.736 |
|
352|355 |
10.175 |
|
352|333 |
9.726 |
|
351|337 |
9.726 |
|
313|309 |
9.726 |
|
282|304 |
9.726 |
|
283|303 |
9.736 |
|
280|302 |
9.726 |
|
285|305 |
9.726 |
|
286|304 |
9.726 |
|
287|300 |
9.726 |
|
280|309 |
9.726 |
|
278|309 |
9.726 |
|
279|312 |
9.726 |
|
278|313 |
9.726 |
|
282|312 |
9.726 |
|
277|303 |
9.726 |
|
276|301 |
9.726 |
|
274|309 |
9.726 |
|
273|309 |
9.726 |
|
271|309 |
9.726 |
|
266|297 |
9.726 |
|
272|295 |
9.740 |
|
272|294 |
9.726 |
|
273|288 |
9.726 |
|
279|293 |
9.726 |
|
282|293 |
9.726 |
|
282|292 |
9.726 |
|
298|299 |
9.726 |
|
298|300 |
9.726 |
|
297|301 |
9.726 |
|
307|302 |
9.726 |
|
262|319 |
9.726 |
|
306|299 |
9.726 |
|
270|311 |
9.736 |
|
271|312 |
9.726 |
|
271|300 |
9.726 |
|
269|308 |
9.726 |
|
266|316 |
9.726 |
|
268|307 |
9.726 |
|
273|303 |
9.726 |
|
268|306 |
9.740 |
|
273|299 |
9.726 |
|
267|308 |
9.726 |
Pokaż wszystkie pozostałe 320 wiosek
|
|
Profil
|
|
Tekst osobisty
|
Sołtys dostaje od Pis troszkę grosza. |
Odznaczenia bojowe
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Pogromca szlachty (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 500 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj łącznie 20.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Złoto - Poziom 4)
Zrabuj łącznie 100.000.000 surowców.
Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)
Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Niszczyciel murów (Srebro - Poziom 3)
Zniszcz taranami 2.500 poziomów murów obronnych.
Podbój (Srebro - Poziom 3)
Podbij łącznie 500 wiosek.
Pogromca zwiadowców (Srebro - Poziom 3)
Odeprzyj 250 ataków zwiadowców.
Rzeźnik (Srebro - Poziom 3)
Zniszcz całkowicie 1.000 wrogich armii.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Ofiara
Zostań podbity w ciągu tygodnia po skończeniu się Twojej ochrony początkowej.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Kompania braci (Złoto - Poziom 4)
Posiadaj 10 rycerzy.
Krezus (Złoto - Poziom 4)
Wybij 50.000 złotych monet.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Zbieracz (Srebro - Poziom 3)
Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)
Dostań się do czołowej 5 kontynentu!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 12)
Graj w Plemiona przez 12 lat.
20 dni i 20 lat (Złoto - Poziom 4)
Otwórz 20 drzwi w Kalendarzu Prezentowym.
Więcej i lepiej (Drewno - Poziom 1)
Ulepsz twierdzę swojego plemienia do poziomu 1.
Bitwa o barykady: Detektyw (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 100% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Legendarny ekwipunek
Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Srebro - Poziom 3)
Odkryj 3 różne wyspy.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 30 unikalnych przepisów.
Strateg (Złoto - Poziom 4)
Przyznawane za wykonanie 30 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|